Bedrijfsprocessen transformeren met AI
Momenteel ondersteunt Blue Bricks klanten bij het maken van weloverwogen keuzes omtrent de inzet van AI om hun strategische doelstellingen te bereiken. Hun aanpak richt zich erop om de complexe en vaak overweldigende aspecten van AI-technologie te vereenvoudigen en beheersbaar te maken. Daarbij leggen ze een sterke nadruk op de organisatiecultuur en de adoptie van technologie zoals AI.
Job Paauw: 'Kunstmatige intelligentie is tegenwoordig een essentieel onderdeel van de bedrijfsstrategie, zowel voor onze klanten als voor Blue Bricks zelf. Een risico van deze technologie is echter dat oplossingen vaak vooraf al worden bedacht, maar na implementatie niet altijd de gewenste waarde opleveren voor de klant of eindgebruiker. Het is daarom cruciaal om eerst het probleem helder te definiëren en te beoordelen of de oplossing daadwerkelijk aansluit bij het werkelijke probleem. Onze toegevoegde waarde ligt in het zorgvuldig analyseren van deze uitdagingen binnen de juiste context, zodat we kunnen werken aan oplossingen die klanten en eindgebruikers écht helpen!'